20 Ekim 2012 Cumartesi

BUZDOLABINDAN HATTA AYNADAN YAZI TAHTASI:)


MERHABALAR...

Evetben geçenlerde 1 milyoncuya uğradım ve orada beyaz tahta kalemıne rastladım ne zamndır aklımdaydı onunla aynalarıma ve buzdolabıma yazılar yazmak aşkıma not bırakmak falan ve hemn geldım eve işe koyuldum... aşkıma yazdım onu ne kadar çok sevdiğimi aynalarıma ve buzdolabıma ve ona söylemedım kendısı bir süre sonra fark etti ve oda bana sürpriz yaparak karşılık yazmış ve ben görünce çok mutlu oldum...mesela fotodaki aynalardan 1 tanesinde benım yazdıklarım var bir tanesinde de aşkımın yazdıkları ve salonumuza her gelen küçük bir gülümsemeyle yazdıklarımızı okuyor... okusun  sevıyorummmmmmmmmmmmmmmmm dahası var mı:DDDD

Sizde eşinize annenize babanıza böyle notlar bırakarak sürpriz yapmak istemez misiniz hatta belkı onlar not tahtanız olur....

HERKESE AŞK DOLU BİR HAYAT DİLERİM....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...