28 Eylül 2012 Cuma

YULAF (KAHVALTI,ARA ÖĞÜN,CANINIZ TATLI CEKERSE)

    Merhabalar havalar hala çok güzel dışarıda güneş elimde çayım daha ne olsun:))) ben son 7 aydır tv den görerek sağlığa faydalarını öğrendiğim yulafa takmış durumdayım:) gerçekten hem lezzetlı hem sağlıklı.... ama çogu ınsan tadını begenmıyor ee mıllet olarak boyle tatlara alısık degılız yenı yenı hayatımıza gırmeye basladı.... ben genelde ıcıne kendı kattıgım kuru yemıslerle tatlandırıp yıyorum ve süt yerıne yarım yaglı yogurt kullanıyorum gerçekten lezzetlı oluyor ve bence bu sekılde denersenız sızde seveceksınız....

  Gelelim içine ne koyduguma sevdıgınız kuru yemıslerden cok cok abartmadan kı bılıyorsunuz kı kuru yemısler saglıklı olmasının yanında hemde çok kalorılıler bılmeden kılo eklemek ıstemeyız kendımıze:))) ben aslında hep badem ve kuru üzüm kullandım içine bu sefer yulafım bıtınce bende yulafımın içine kuru dut ve fındık koydum oda güzel gözüküyor ve ıstedıgınız kadar tarcın koyarsanız harıka bır sonuç alırsınız yanı ben cok sevıyorum ve sızlere tavsıye ederım.... fotoğraflarıda yüklüyorum umarım begenırsınız saglıklı gunler.....










.... Bütün malzemeyı yulafın içine koyup karıstırın ve hava almayan kabınızın ıcersınde muhafaza edın... kendınıze yulaf hazırlarkende içine 4-5 yemek kasıgı yulaf koyun ustune 3 tepeleme yemek kasıgı yogurt yogurdun suyu varsa dokun ıcıne hemde cok saglıklıymıs yogurdun suyu... ben bu sefer ustune mor erık te dılımledım sızde sevdıgınız meyvelerı ılave edebılırsınız yanına da koca bı bardak yesıl cay super oluyor....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...