16 Mart 2013 Cumartesi

EVDE SÜSLÜ SABUN YAPIMI...

     MERHABALAR HERKESLERE;


 Ben  kocasına kahvaltısını hazırlamış onu işe göndermiş ev işlerini bitirmiş ve bilgisayar başına oturmuş çoluksuz çocuksuz bir ev hanımı olaraktan yine geziniyordum o blog senin olsun bu blog benim olsun falan filan derken bu seferde baktım millet sabun yapıyo!!! vay anasını nasıl ola ki bu iş dedim başladım araştırmaya ve kolay ya bu dedim içimden ve hemen kalktım yaptım he benim bazı malzemelerim eksikti ama ben bekleyemem ruhum kasılır olmazsa olmasın dedim ben deniycem...(ne hırs ama :) ) neyse yapım aşamasını yine çekmemişim ama anlatıcam söz ahada anlatıyom...:) şimdi efendim ihtiyacımız olan bir kalıp sabun (he evet bildiğin beyaz sabun) sonra bir büyük cezve biraz su ve bir çimdik gıda boyası artıkın hangi renkte olsun istersen...şimdi en önce sabunu rendeliyoruz rendenin küçük tarafında sonra cezveye koyuyoruz 1 kahve fincanı su ekliyoruz bir çimdik gıda boyası ekliyoruz ben kırmızı kullandım bunların erimesini bekliyoruz eridikten sonra nasıl kabınız varsa nasıl bir şey çıkarmak istiyorsanız o şekildeki kaba döküyoruz(ben kalpli kek kalıbımı kullandım küçük küçük kalplerim oldu) erittiğimiz sabunumuzu bekliyoruz donmasını donduktan sonra çıkartıyoruz ve sabuncuklarımız hazır istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz... ben sabunları ilk kalıptan çıkardığımda pembe olmuştu renkleri durdukça kırmızı oldu... sonra ben her bir kalbi sapladım çöpşişe sonrada(yemedim tabi) evde şu yapay çıçeklerin saplandığı saksıdan vardı  çöpşişlere sapladığım sabunları sapladım ona sabundan kalp çiçeklerim oldu bu benim ilk denememdi geliştirebilirsiniz sizler aman efendim amaç bir şeylerele uğraşıp mutlu olmak boş boş oturmak pek bana göre değil...

16 yorum:

xyz dedi ki...

ya sinem sen nasıl bir insansın süper olmuş bunlar, bayıldım. Ya şu evde oturma duruma bi takılmasan daha süperto olacak sankim..bu konuya bi kafa yorsakmı seninle ne:) öperim..

Unknown dedi ki...

ayyyyyyy çok mu dert yandım ben ya:((( yok yok canım aslında gayet hayatından memnun bir insanım mutlu tiplerdenim ama bazen çok boş kaldığımı hissediyorum içimden bi ses beni dürtüyo bak sinem zamn geçiyo şunu yap bunu yap çok oturdun biraz ayaklan falan vesaire...:) ee bu iç sesimde biraz yazılarıma yansıyo sanırım:)) çok teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim...

xyz dedi ki...

Yok anladım ben seni, mutsuz değilsin ama sıkılıyorsun haliyle..Bene genel olarak mutlu bir tipimdir ama bazen takık olabiliyorum canım sıkılıyor:(

Unknown dedi ki...

evde olmayıp işte oturarak sıkılanlar da var canım ;)
evin keyfini çıkart boşverrrr :*

Sabunların çok hoşuma gitti yaaa:)
tebrik ediyorum canımmmm,
bende yağdan sabun yapmaya çalışmıştım ama hüsranla sonuçlandı :D

şey bir de ben rüyamda seni gördüm kiiiiii...

xyz dedi ki...

Sİnem seni mimledim haberin olsun:)

Unknown dedi ki...

taattlımmm yinee güzelşeyler yaaratmışsın.banyoda hoş bi dekor olabilirrr.ellerine sağlıkk

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler kızlar... oyacım insanoğlu işte naparsın...:))))

ömür dedi ki...

süpersiniz;)boş bi vakitte bende deneyeyim sevgiler

Adsız dedi ki...

mutlaka yapıcam bende:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

harika olmuşlar yaa bayıldımm çok güzel bir fikir ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

Süpersiniz simdiye kadar buldugum en kolay sabun yapimi tskler muhakkak ilerki günlerde deniyecegim  kahve fincani buyuk yada kucuk boymu ve sabunu kaliplara dokdukden sonra derin dondurucuda bekletsem hemen formdan almak icin olur mu? Mevlut icin bebek kalipdan yapacagim ondanda birtanecik var :(
Cvplarsaniz coooook seviyorum
Sevgilerimle :))
Ilknur

Adsız dedi ki...

Ben gezinirken gordum size bunun basitini soyleyeyim renkli kalip sabunu dilimleyin kalibinizi ustune bastirin emin olun bukadar yorulmazsiniz;)

Adsız dedi ki...

bende kalp sılıkon kalıplar var onlara doksem olurmu...kalıbı tekrar kullabılırmıyım acaba

Adsız dedi ki...

Bir kimyager olarak kesinlikle o kalıpları veya kullandığınız malzemeleri başka birsey özelikle gıda maddeleri icin kullanmanizi tavsiye etmem arkadaşlar hatta bulasik makinesine bile koyulmamanizi tavsiye ederim

JustineA dedi ki...

Elleriniz sağlık çok güzel oldular!
www.sabunatolye.com

Adsız dedi ki...

Üslup çok güzel çok güldüm yaaa:)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...